Hawthorn Sanitarium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hawthorn Sanitarium

Wat gaat er gebeuren met psychopaten die onder invloed zijn door één van de gekste wetenschappers van aarde?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 VERPLICHT!!! voorsteltopic

Ga naar beneden 
+6
Samael
Alessa
Sapphire
Elizan
Elijah
Sareth
10 plaatsers
AuteurBericht
Sareth

Sareth


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 06-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptyma nov 11, 2013 6:26 am

Ja sorry jongens maar ik kan deze shit niet bijhouden.

Ik ben Rosa, ik woon in Utrecht en ik ben leuk. Samen met Lisa heb ik deze site bedacht en daarom moeten jullie doen wat ik zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah

Elijah


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptyma nov 11, 2013 6:33 am

Hallo, ik ben Lotte en ik woon in Nijmegen. Ik ben 15 jaartjes oud en heb ook mijn eigen rpg-site.


Laatst aangepast door Elijah op ma nov 11, 2013 10:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 11-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptyma nov 11, 2013 6:36 am

Ik ben Janet and that's all you need to know cya lovelies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 11-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptyma nov 11, 2013 6:48 am

Ik ben Puck en ik ben 16, ik woon in Veghel en ik ben coewl. Ja, omdat het kan. Daarom. Precies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alessa

Alessa


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 08-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptyma nov 11, 2013 6:56 am

Ik ben een persoon en ik doe hier niet aan, kusjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samael

Samael


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 11-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptyma nov 11, 2013 7:03 am

Ik ben een geweldig persoon die graag forever alone in een hoekje zit en daarom weet niemand mijn naam.<33
Terug naar boven Ga naar beneden
Alois.

Alois.


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptyma nov 11, 2013 7:06 am

Ik ben Emma en ik woon in Albergen. Ik speel Rue en Alois. Dubbelpersoon, yesh. Ik ben raar dus probeer me niet te snappen. Owja ik ben 18 en dus oud en bejaard.


Laatst aangepast door Alois. op di nov 12, 2013 12:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthias

Matthias


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 11-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptyma nov 11, 2013 9:57 pm

Whoohoo, ik heet Iris, 17 jaar, studeer toegepaste psychologie en mijn bekendste personages zijn Charlie en Jenny. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentine

Valentine


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 11-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptydi nov 12, 2013 1:23 am

Hey, ik ben dus Merlissa, 16 jaar, zit nu in 6gym en ga waarschijnlijk volgend jaar psychologie studeren in Utrecht. Op het moment leef ik in het verschrikkelijk gat wat men Almelo noemt en ik dien niet met de mensen die daar wonen geassocieerd te worden. DAT WAS HET DUS WEL ZO'N BEETJE.

Ohja, geef me knuffels. I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Viënna

Viënna


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-11-13

VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Emptydi nov 12, 2013 3:27 am

Ik ben Undercover Agent Maria Johanna Margaretha Theodora Lahey. Maar je mag ook wel Jorien zeggen, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERPLICHT!!! voorsteltopic   VERPLICHT!!! voorsteltopic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
VERPLICHT!!! voorsteltopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hawthorn Sanitarium :: Overig :: Spam-
Ga naar: